Wednesday, November 28, 2018

Üle-eestilisel loovkonkursil I koht

ETI loovkonkurss on selleks korras läbi saanud ning žürii on jõudnud otsusele. Väga keeruline oli valida välja võitjaid, sest väga häid töid oli tõesti palju. Suured tänud kõikidele osalejatele ning õnnitlused võitjatele!

Noorem rühm 3.-4. klass
I koha võidutööks valiti Jakob Westholmi gümnaasium, 4.a klass „ETI uus elu Maal“. Õpetaja Lea Heier
Terviklik, huvitava arendusega fantaasiarikas lugu + joonistused, mis illustreerivad hästi teksti ning annavad edasi maailma, milles tegelased seiklevad. Põnevad, detailsed ning kõnekad pildid nii üksikult kui ka seeriana vaadeldes.

xxx
Hommikul küsisid lapsed: "Miks ma kurb olen?" Vastasin ausalt, ja nad olid kogu päeva hiirvaikselt ning tegid kõik, et ma ennast paremini tunneksin...
Nüüd nutan ma rõõmust... Olen õnnelik, et mu õpilastes on nii palju headust ja südamlikkust. ETI lugugi peegeldab lisaks fantaasiale armastust ja hoolimist. Koos sünnivad head ideed ja koos mitmekordistub rõõm.

No comments:

Post a Comment