Thursday, October 12, 2017

Mõtteid karude päevast



Mulle meeldis see, et võisime võtta kaisukarud kooli kaasa. Saime rääkida, kust nad saime, mis nende nimed on ja kui vanad nad on.
Saime välja mõelda karude näidendi. Saime ka õppide karude armastust.
Oli väga tore karude päev.
Karl 

Xxx

 Mulle meeldisid karude etendused. Ma õppisin seda, et kaisukaru ei ole ainult mänguasi.
Õppisin ka, et jääkaru on kõige suurem maismaa kiskja ja kõige väiksem karulane on päikesekaru.
Johannes
xxx

Mulle meeldis kõige rohkem, kui me rääkisime karudest. Maailmas on palju erinevaid karusid, on päriskarud ja mängukarud. Minu arust on teemapäev suurepärane mõte. Kõik rääkisid põnevalt ja „Karulaul“ oli tore!
Saskia

Xxx

Karude päev oli väga-väga lõbus ja inspireeriv. See oli nii lapselik ja teadmisterohke.
Varsti võiks tulla jäneste päev- see oleks lõbus ja koerte päev ja kasside päev ja……nukkude ja autote päev.
Isabel

Xxx

Mulle meeldis karude teater. Eriti meeldis mulle „Harjutamine teeb meistriks“. Igas kuus võiks olla üks teemapäev.
Sten

xxx

Mulle väga meeldis karude päev. Mu lemmik oli karude teater. Ma ei teadnud, et grislikaru elab Põhja- Ameerika mägedes.
See oleks niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tore, kui me võiksime üks kord nädalas ühe kaisulooma kaasa võtta ja teistele tutvustada.
Karude päev oli nii lõbus. Ootan huviga järgmist sellist päeva!
Marta

xxx

Mulle meeldis „Karulaul“ ja ma õppisin, et karudel on halb nägemine. Sain teada, et on olemas päikesekaru. See on lahe, et sain uusi teadmisi, näiteks et panda on ka karu ja veel teisi igasuguseid karusid on.
Mihkel

xxxx

Ma õppisin, et igas karu etenduses oli õpetlik mõte, õppisin vanasõnu.
Mulle meeldis kõige rohkem tutvustus. San teada, mis on teiste karude nimed.
Järgmisena võiks olla lemmikloomapäev. Võtame kõik oma lemmikloomad kaasa. LAHE!
Kirke

xxx

Minule meeldis karude päev. Oli palju karusid, kes rääkisid oma minevikust ja mõni rääkis isegi olevikust. Karude päeva võiks teha kasvõi iga päev.
Ma soovin teile väga toredat õnne, mõmmid!
Martin

xxx

Mulle meeldis kõige rohkem, et minu karu õppis palju. Ma tegin ka oma karule koolikoti, õpikud. Ma loodan, et minu karu jäi  kooliga rahule. Kuna minu karule maitseb porgand, siis võtsin tema jaoks ka sööklast porgandeid.
Emma

xxx

Ma õppisin, et karuliike on rohkem, kui ma arvasin. Mulle meeldis kõige rohkem näidend.
Võiksime mingi lemmiklooma, kes elab päriselt, kooli kaasa võtta.
Emma Marii

Xxx

Ma sain teada kolme karu maalist ja miks seda kutsutaks kolme karu maaliks, kui seal on neli karu.
Atty

xxx

Ma õppisin, et karusid on erinevaid liike. Mulle meeldis karunäidend ja tutvustused. Jätkame sellega!
Me võiksime karude televisiooni teha.
Tom

xxx

Mina õppisin ja sain teada palju uusi karuliike. Mulle meeldis väga, et sain oma karu kaasa võtta. Väga meeldiks, kui igal nädal oleks teemapäevad, aga riided võiksid ka vastavalt teemale seljas olla. Muidugi, ka kaisukas võiks kaasas olla.
Simona

xxxx

Ma õppisin, et karud ei näe väga hästi. Minu arust võiks iga kuu või nädala tagant olla mõni loomapäev. Mulle meeldis see, et kõik karud olid nii armsad.
Joel

Xxx

Ma õppisin väga palju uusi asju, nt on olemas päikesekarud. Ma väga-väga soovin, et iga päev oleks karu kaasas ja nemad saaksid targaks. Neid päevi võiks olla iga nädal 2-4 korda. Minu karudele meeldis koolis minuga käia ja neil oli väga lõbus.
Saara

xxx

Kaisukarude päev oli nii lahe. Ma õppisin palju erinevaid karuliike, nt päikesekaru, pandakaru, pruunkaru. Rääksime ka oma mõmmidest.
Liis

xxx

Mulle meeldisid väga kõik karud ja etendused, mõned olid päris naljakad.
Marten

xxx

Minu meelest võiks olla üks päev, kus võtame kooli ühe  lemmiku mänguasja. Või iga kuu või iga nädal oleks mingi looma päev.
Mulle meeldis näidendit teha ja  õppisin uusi karuliike. Igatahes oli väga lahe.
Mia

Xxx

Õppisin läbi karude hästi palju, nt mängukarudel on emotsioonid. Karuliigid on tavaline pruunkaru, päikesekaru, grislikaru ja veel teised.
Karude päevi võiks veel olla.
Helena

Xxx
Kõik karud on väga toredad. Selliseid päevi võiks olla iga päev.
Alice

Xxx

Mina õppisin, et on teisi karuliike kui mina. Mulle meeldis väga, et sain teiste karudega kohtuda. Mulle meeldiks , kui saan uuesti kooli tulla. Igal teemapäeval võiks lemmikloomad kaasa võtta. Kui ma saaksin veel kooli tulla, saan veel targemaks, siis ma oleksin väga tark mõmmik, teised kaisukad oleksid lausa kadedad.
Tervitades Mõmmik (Laura – Liis)

Xxx

Minu karu nimi on Hanza. Ta hiilib mul iga päev kaissu. Hanza on 8-aastane. 11.10.17 oli karude päev, siis käis mul Hanza koolis. Hanza pole kunagi varem koolis käinud. Tema jaoks oli see uus koht. Algul ei tahtnud ta üldse kooli tulla, aga pärast  meeldis talle väga. Ta tahaks uuesti tulla, ütlesin, et võib-olla saabki kunagi veel kooli tulla. Küll ta muutus rõõmsaks!
Vesse


No comments:

Post a Comment