Thursday, October 5, 2017

Mängisime ka rõõmumängu

Iga laps ütles tunni lõpus, mis talle rõõmu teeb. Ma ei kirjutanud küll üles, aga mõned ütlemised on hästi meeles:

  • Vaatan aknast välja ja päike paistab.
  • Sõin hommikul maasikamoosiga putru
  • Ma olen nii õnnelik, et ma just siin klassis õpin, kõik lapsed on nii toredad.
  • Mul on vedanud, et on väga hea ema, isa ja õde ja on ilus kodu. (korraks hüpati "Pealtnägija " kurva temaatika peal, pikalt ei peatunud, sest rõõmumäng oli pooleli)
  • Mul on väga hea pinginaaber.
  • Meil on äge õpetaja.
  • Esimene tund oli lahe, kui me algul nutiseadmetes olime ja õpetaja mängis naljakat last.
  • Mul oli sünnipäev.
  • Kõige rohkem kiideti häid sõpru, oma klassikaaslasi.   
Kindlasti  jätkame rõõmumänguga! Püüame leida iga asja juures midagi, mille üle rõõmustada ja tänulik  olla.

No comments:

Post a Comment