Thursday, October 5, 2017

Kirjad Pollyannale

Tere, kallis Pollyanna!
Ma vaatasin eile Sinust  etendust ja olin Sinu lauluhäälest lummatud. Mulle meeldis ka rõõmumäng ja ma muutusin väga kurvaks, kui Sul õnnetus juhtus.
Aga muidu oli väga tore etendus.
Tom

xxx

Tere, kallis Pollyanna!
Mina nägin Sinust etendust ja mulle see väga meeldis. Sul olid armsad tedretähnid. Ära taha neist lahti saada!
Mina mängisin ka kodus rõõmumängu. Leidsin igas asjas rõõmu.
Ma tahaksin Sinu sõber olla. Sul on tore sõber Jimmy. Tädi Polly oli ka väga tore. Aga kui Sa kukkusid, muutusin ma kurvaks. Kui teada sain, et saad jälle kõndida, olin ma jälle rõõmus.
Kirke

xxx


Tere, kallis Pollyanna!
Ma soovin väga, et sa saaksid terveks! Mulle meeldis mäng, mida Sa õpetasid. Sinus peitub alati sära, isegi siis, kui sul on tedretäpid.
Sa laulad ja kargad. Oled rõõmus ja veel kaunim kui nukk, mida sa tahtsid. Sinu emast ja isast on mul tõesti kahju, aga õnneks on Sul tädi Polly.
Martin

xxx

Tere, kallis Pollyanna!
Mulle meeldid Sa väga. Mul oli Sinust kahju, kui Jimmy sind puu otsa kutsus ja sina sealt alla kukkusid. Muidu oled vahva tüdruk.
Tahan saata oma venna ja emme ka seda etendust vaatama, siis saab vend aru, kui õrnad on tüdrukud.
Lõpp hea, kõik hea!
Sind tervitades Emma Marii

xxx


Tere, kallis Pollyanna!
Pollyanna, ma tahaksin Sinu sõber olla. Mulle meeldis väga teatrietendus. Ma hakkasin peaaegu nutma, kui Sa puu otsast alla kukkusid.
Arst ja Jimmi olid ka väga lahedad.
Tervitades Verner

xxx


Tere, kallis Pollyanna!
Kas Sa saad juba kõndida? Mitu sammu oled juba teinud? Kuidas Jimmil läheb? Ma loodan, et teil kõigil läheb hästi.
Ja kuidas klaverimäng edeneb? Kas sa lähed varsti kooli?
Simona

xxx


Tere, kallis Pollyanna!
Ma loodan, et saad jälle kõndida.
Eilne etendus oli (trummipõrin) LAHE!
Kuidas tädi Pollyl läheb? Loodan, et hästi.
Ah jaa, kuidas Nancil läheb? Loodetavasti ka hästi.
Kas tädi Polly ja doktor on juba abiellunud?
Ah, mis ma siin patran. Mulle väga meeldis etendus ja tulen ühe korra kindlasti veel vaatama.
Tervitades Marta

xxx

Tere, kallis Pollyanna!
Mulle väga meeldis see teatrietendus. Pollyanna, sina ja su sõbrad olid väga toredad.
Teil olid väga toredad seiklused koos Jimmyga ja  teistega. Kahjuks sa kukkusid puu otsast alla, kuna sa hakkasid viima Jimmile mannavahtu.
Karl

xxx


Tere, kallis Pollyanna!
Teie etendus oli väga äge! Ma ootasin väga teist vaatust, pärast seda , kui sa kukkusid. Mul oli kahju, kui sa kukkusid. Oot, ma ei alustanud algusest.
Kui sa Jimmit nägid, olid nii rõõmus ja kui suured rõngad sa  tegid- see oli lõbus. Mulle meeldis, et sa nii rõõmus olid ja kõiki aitasid. Kõik kokku oli lahe.
Tervitustega Mia

xxx


Tere, kallis Pollyanna!
Ma loodan, et oled juba terve ja 10 sammu astunud ja oled rõõmumängu ka teistele õpetanud.
Kiiret paranemist soovib Atty

xxx


Tere, kallis Pollyanna!
Eilne etendus oli väga hästi mängitud. Minu nimi on Liis. Pollyanna, me võiksime saada sõpradeks. Sa oled nii lahe inimene. Me saaksime siis koos rõõmumängu mängida.
Liis

xxx

Tere, kallis Pollyanna!
Pollyanna, ma tahaksin sinuga sõbraks saada. Kahju, et sa kukkusid puu otsast alla, siis sa ei saanud enam kõndida. Aga tore, et sa said etenduse lõpus jälle kõndida. Mulle meeldis teatris väga.
Marten

xxx

Tere,  Pollyanna ja Jimmy!
Mulle meeldis teie näidend. Te olite väga rõõmsad ja huvitavad. Kui rõngaid puhusite, siis Pollyanna tegi palju suurema rõnga kui Jimmy..
Pollyanna õpetas kõigile rõõmumängu. See on selline mäng, et igas asjas tuleb rõõmu leida.
Vesse

xxx
Tere, kallis Pollyanna!
Minu nimi on Alice. Kirjutan sulle kirja. Miks sa kogu aeg rõõmus oled? Sa meeldid mulle väga.
Alice

xxx

Tere, kallis Pollyanna!
Kui sa vette sülitasid, tundus nagu sa mängiksid vahepeal rongi. Sa laulsid väga hästi. See oli äge, kui Nancy alguses koperdas. Hea oli, et tädi Polly ja  doktor ära leppisid.
Jõgi oleks võinud päriselt olla ja seal sees oleksid võinud päris kalad olla.
Joel

xxx


Tere, kallis Pollyanna!
Minu nimi on Helena. Kirjutan sulle seetõttu, et mulle väga meeldis eile sinu roll. Mulle meeldis sinu lauluhääl ja rõõmumäng. Tegelikult meeldis mulle terve näidend.
Helena

xxx


Tere, kallis Pollyanna!
Mulle väga meeldib, et oled nii rõõmus. Rõõmumäng oli tõesti väga lõbus. Ma tahaksin ka endale sellist sõpra nagu sina.
Ma käisin koos oma klassiga vaatamas teie näidendit ja see oli väga lõbus.
Tervitades Saara

xxx


Tere, kallis Pollyanna!
Käisin sind vaatamas. See oli nii tore etendus ja õpetas mulle, et tüdrukud ei tohi redeliga puu otsa ronida. Sa ise oled täitsa lahe sell. Ma sain ka uue mängu teada.
Ma tahan seda etendust veel vaatama minna.
Emma

xxx

Tere, kallis Pollyanna!
Minu nimi on Isabel Maria ja ma käin Jakob Westholmi Gümnaasiumi 3.a klassis. Mu sünnipäev on 20. veebruaril.
Kuidas sul läheb? Ma lodan, et su jalad saavad varsti terveks. Mulle väga meeldis su kleit. Su sõber Jimmy on päris tubli ja väga hooliv. Kas sa tahaksid mu sõber olla? Ma joonistan sulle selle pildi.
Sinu Isabel Maria




No comments:

Post a Comment