Friday, February 23, 2018

Kui ma oleksin Eesti Vabariigi president...

Armsad ja ausad laste mõtted. 

Kui ma oleksin Eesti Vabariigi president, siis teeksin nii, et kõik asjad oleksid odavamad kui praegu ja inimeste palk oleks suurem. Kõikide loomade eest hoolitsetakse rohkem. See oleks seadusevastane, et loomade nahkadest tehakse endale kasukaid, sest alati, kui ma näen kellelgi seljas nahast kasukat, siis hakkab mul loomast nii kahju, et hakkan peaaegu nutma.

xxx

Kui mina oleksin president, siis ma muudaksin alkoholihinnad kõrgemaks.
Teeksin nii, et kõik saaksid teha sporti ja ise oleksin jalgpallur.
Tallinna istutaks rohkem puid.
Ehitaks rohkem spordikeskusi.
Ei laseks nii palju metsaelanikke jahtida.
Ei lase inimesetel nii palju suitsetada.
Kõigile inimestel annaks kodu.

xxx

Ma oleksin Eesti inimeste vastu lahke. Juhiksin Eestit hästi. Ei võtaks vastu rumalaid seadusi. Ma oleksin võib-olla eesti 2. või 3. naispresident. Ma keelaksin suured metsaraied ja veereostused.
Eestis hakkaksid inimesed rohkem asju taaskasutama ja ümber ehitama ning vähem loodusressursse raiskama. Ma keelasin ära suitsud.

xxx

Ma annaksin inimestele rohkem palka, eriti õpetajatele!
Ma teeksin operatsioonid natuke vähem maksvaks ja ka poes võiksid asjad natuke vähem maksta.
Ma teeksin korda autoteed ja natuke õrnemad aiad, sest siis ei sõidaks autod aeda sisse, nii et inimesed võivad surma saada, vaid sõidaksid aiast läbi.
Suitsud muudaksin väga kalliks.
Kõikide loomade eest hoolitsetakse rohkem.
Ma toetaksin vaeseid ja annaksin neile kodud.
Ma teeksin ALKOHOLI HINNAD KÕRGEMAKS.

xxx

Kui ma oleksin president, siis ma teeksin rangemad seadused, nii et kõik pered saaksid ühe lapse pealt rohkem kui 50 eurot palka ja mina keelaks ka alkoholi ära. Ma arvan, et nii on õiglane.
Kõik 3-lapselised pered peaksid saama ühes kuus 1000 eurot lapsepalka.
Mina toetaksin ka neid perekondi, kellel on 2 last ja vähe raha. Samuti toetaksin inimesi, kes on kodust ilma ehk kodutuid. Mina tahan, et kõikidel lastel oleks soe kodu, kuhu minna. Keelaksin ära suitsud!!!

xxx

Ma hoiaksin rahu Eesti Vabariigis. Sooviksin, et rohkem ei juhtuks halbu asju ja ma saaksin oma ülesannetega hakkama.
Sooviksin ka, et Eestimaal on ikka head inimesed, vahel on eeskujulikud ja see oleks väga hea.
Puhkepausidel käiksin botaanikaaias lilli vaatamas ja jalutamas, naudiksin ka Eestimaa loodust. Sooviksin kõigile head ja paremat.
Vot, selline oleksin mina, kui ma oleksin president.

xxx

Kui mina oleksin Eesti president, siis tahaksin ma rahu, mitte sõdasid. Ma käsin ehitada neile kodud, kes on kodutud. Ma ei laseks mitte ühtegi puud niisama maha võtta.
Ma tahan, et Eesti jääks selliseks, nagu ta on.

xxx

Kui ma oleksin president, siis kaitseksin ma Eestit väga. Ma keelaksin inimestel prügi maha visata. Ma teeksin natukene rohkem koolivaheaegu. Muudaksin bussisõidu trahvid odavamaks (5 eurot). Ma muudaksin poes olevad hinnad odavamaks. Ma keelaksin suitsetamise ära.

Ma annetaksin iga päev haigetele raha (10 eurot)
xxx

Kui mina oleksin president, siis ma annaksin peredele, kes on vaesed, raha.Kui mul oleks hästi palju raha, siis ma ostaksin sõduritele tanke, helikoptereid, püstoleid, kuuliveste jne
Ma ütlen, et loomade eest hoolitseksin ma rohkem kui praegu. Kindlasti keelan suitsu, narko ja alkoholi  hinnad tõstan kõrgemaks. Kõik oleksid sportlikud.

No comments:

Post a Comment