Monday, February 12, 2018

Armastame Sind, kallis kool!

Emma joonistus


Ja täna ongi sünnipäev
Aasta vahvaim päev
Kallis meile kõigile
Oh varsti lähme sõidule
Banaanid kaasa võtame.

Westpost vinge on
Elus parim kool mul on
Tänane kool on norm
Hoolid meist sa kõigist
Oskad nalja hinnata ka
Lõbus, vahva, tore kool
Mina olen õnnelik, loodan- sina ka.

Laura Liis

Atty Liisa joonistus


Üks kool

Jalutan ma kooli poole,
jätan kodu enda hoolde.
Puude vahelt paistab maja,
koridorist kostab kaja.

Jõuan kooli ukse taha,
ei ma taha jääda maha.
Hommikul ma hõikan : "Tere!
Tere, armas koolipere!"

Õpetajad on meil head, 
neil on väga targad pead.
Koolimajas ringi käivad, 
väga sõbralikud näivad.

Saskia



Jakob Westholm
Ajalugu sul on pikk
Kallis-kallis kool, armastame sind
Ootan kooli minekut väga- väga
Bioloogia, keemia, eesti keel-

Westholmis neid aineid õpime
Elu Westholmis on hea
Seda igaüks meist teab
Tule- tule rõõmuga,
Hea- hea tundega.
Oleme sul sõbraks,
Laulame sul laule
Me armastame sind, kallis kool!

Isabel Maria




Sünnipäevatants


Jakob Westholm- 120
Aasatat vana oled sa
Kallis oled ka
Oled armas, hoiad meid
Bioloogiat, eesti keelt- neid kõiki õpime.

Westfest kõlab kaunilt
Ei ma täna küll ei jonni,
Sest koolil on sünnipäev.
Tublilt läbinud palju aastaid kool
Hurraa! 120 on nüüd täis!
Oli väga-väga tore!
Lõbus muidugi ka.
Mitte kunagi sind ma ei unusta!

Marta Liisa

Johannese joonistus


Meie kallis kool, 
me kõik siin hoolime.'
Sina meile õpetad,
 tarkusega lõpetan.

Õpetaja on mul hea,
kõik me teda meeles peame.
Meie kool on tore kool,
täna tal on sünnipäev.
Helena




Emma Mari joonistus


Jakob jookseb sünnale
Aega tal on vähe
Koolis palju lapsi on
Otsib kohta, kuhu saab
Banaanid uhelt tordi peal.

Westpost koolileht meil on
Eesti üks vanim kool meil on
Sada kakskümmned saab ju
Täna oli tore päev
Homme jälle koolipäev
Oli küll vast pikk päev
Laman diivanil
Magama ma lähen nüüd.

Liis

No comments:

Post a Comment