Sunday, December 30, 2018

Mõtteid õnnest....

Mis on õnn? Missugune inimene on õnnelik? Kuidas olla õnnelik? Mis teeb sind õnnelikuks? Nendele küsimustele on aastatuhandeid vastuseid  otsitud ja erinevaid tõlgendusi antud. Lugemiseks jagan laste ausaid mõtteid nende kirjutistest, las need soojendavad meie südameid! 


Minu arvates on õnnelik see inimene, kes tunneb end igal pool  hästi ja tal pole midagi karta. Ta saab olla koos perega ja sõpradega, kes talle kallid on.
Õnnelik inimene peab ka teisi aitama, sest kui teisi aitad, tunned end kohe palju paremini.
Mina olen õnnelik teisi aidates ja kui olen koos oma pere ja lähedastega. Eriti meeldib mul koos olla oma lähisugulastega: emaga, isaga, õdedega, vanaemaga, vanaisaga, tädiga, onuga, tädipojaga, onupojaga. Nendega koos tunnen end väga õnnelikuna.
Emma

Õnnelikul inimesel on toredad sõbrad. Kui sa oled tore ja heasüdamlik teiste vastu, siis see kandub sulle endale  tagasi.
Marten- Mattias


Õnnelik inimene on see, kes meeldib endale ja ta on rõõmus, mitte pahur ja kuri. Õnnetu inimene vajab meelelahutust ja rõõmu, et olla õnnelik.
Kui sa oled õnnetu, siis mõtle- äkki hakkas asi sinust pihta.
Elu on ju hea.
Emma Marii

Elu on kahtlane asi. Mõned asjad meeldivad ja mõned ei meeldi. Suurema osa asju teed sa vabatahlikult, koolis ei käi vabatahtlikult.
Kui sa arvad, et su elu on halb, siis see ei ole tõsi. Mõtle Aafrika peale- seal ei ole inimestel toitu, juua ega kodusid. Sul on kõik olemas, arvutimängud, telefon jne. Sinu elu ei ole halb, lihtsalt mõnel teisel on.
Be Happy!
Johannes

Inimene on õnnelik siis, kui tal on toredad sõbrad, armastav pere ja sugulased ning soe kodu. ta on ka siis õnnelik, kui ei pea paljude asjade pärast muretsema. Mina olen  õnnelik, kui tean, et teised on õnnelikud, kui pole liiga palju kohustusi ja kui kõik on rõõmsad.
Ma olen õnnelik, sest tunnen südames, et olen õnnelik.
Tom

Mina olen tavaliselt õnnelik. Ükskord ma lõin trennis 9 väravat ja ma olin hirmus õnnelik. Kui trenn läbi sai, ma nutsin rõõmust.
Treener võttis mind ka turniirile, sest olen trennis parim.
Ma ei saa kasside keelest aru, aga ma arvan, et kass on meil peaaegu kogu aeg õnnelik.
Õnnelik inimene on tore ja sõbralik. Tal peab olema hea süda. Kui ta pidevalt kuri ja vihane on, siis ta ei saa üldse õnnelikuks.
Verner


Õnnelik inimene on see, kes ei vingu ega virise iga asja kallal. Inimene vajab tegevust, et olla õnnelik, näitkes meeldib talle  teatris käia, armastab muuseume, saab matkadel käia jne
Mina olen nii õnnelik kui ka kurb. Minu pere on mulle alati toeks ning vanemad võimaldavad igasuguseid kogemusi ja teevad kõik, mida ma soovin. Kui ma soovin minna teatrisse või balletti vaatama, siis nad võimaldavad mul häid kogemusi omandada. Nii ma olengi õnnelik.
Kui ma olen kurb, siis on midagi halvasti läinud, ma ei ole suutnud midagi teha või olen haiget saanud. Kuid mu pere aitab mind alati ja siis olen ma jälle õnnelik.
Martin

Minu jaoks pole õnn üldse oluline, sest õnn ei tea, mis tunne on olla õnnelik. Tuleb osata vihmasel päeval kardinad akna eest tõmmata ja mõelda, et küll on ilus ilm. Samas on õnn meie elus väga oluline.
Et saada õnnelikuks, tuleb alustada iseendast. Tuleb mõelda- kas ma pean nii palju vihastama, kui keegi midagi valesti teeb.
On suur õnn olla koos oma pere ja sõpradega. Kui mõnel inimesel pole  neid, on ta kurb . Nii et, kui näed kedagi nukrutsemas, ära pelga küsimast, miks ta kurvastab.
Meie ühsikond on piisavalt arenenud, et inimesed saaksid vajalikke asju. Kunagi see nii ei olnud, inimesed külmetasid ja olid näljas. Nii et - mõtle, kas sul on vaja seda uut I Pad-i, kui vana veel töötab.
Ma ei räägi ainult inimestest, ka loomad on olulised. Anneta või käi loomade varjupaigas ja loomad saavad õnnelikemaks.
Õnne saldus on: ole õnnelik, kui sul on pere ja sõbrad, toit ja peavari. Mõnikord ei lähe kõik nii, nagu sina tahad, aga me õpime ju kõigest.
Saskia

Minu arust on õnnelik see, kelle on õnnelik pere.  Kui sul on tore pere, head sõbrad ja sa oled oma eluga rahul, siis on kõik hästi.
Kui sa tahad olla õnnelik, siis kaeba vähem ja tunnusta rohkem, vihka vähem ja armasta rohkem, räägi vähem ja kuuala rohkem.
Simona

Kui inimene on kurb,siis on midagi juhtunud, on üksildane või tal on hoopis igav. Mina olen vahel olnud väga kurb, aga kurba inimest saab muuta õnnelikuks. Kui näed, et keegi kurvastab, mine ja  küsi, et mis juhtus. Kui ta vastab, et tal on lihtsalt  igav, siis ütle: "Mängime või teeme midagi koos."
Kui sul on vähe sõpru ja sa oled kurb, siis proovi leida rohkem, sest  öeldakse: mida rohkem, seda uhkem. Sõpru peab hoidama, ära kunagi uhkusta ja kiusa, ära löö, ära kaeba, vaid kiida. Aita sõpru alati!
Kui kellelgi on sündides halvasti läinud ja on haige, siis aita teda- ta on inimene nagu sina. Ära tee seda, mida sa ei taha, et sulle tehakse.
Mihkel

Et õnnelikuks saada, pead sa teiste vastu hea olema, siis on nemad sinu vastu ka head. Sa ei tohi arvata, et näiteks mõni töö on halb. pärast saad aru, et oli hoopis lihne ja tuli hästi välja.
Joel

Minu arust õnnelik inimene on rõõmus, kurb inimene ei saa olla rõõmus. Inimene vajab südametunnet.
Kirke

Õnnelik inimene vajab rõõmu ja rahu. Ta ei ole pahur, ei jonni, vaid on rõõmsameelne ja naeratab alati.
Alice

Minu jaoks on õnnelik inimene see, kellel on kodu ja  sõbrad ja vanemad. Mina olen õnnelik, kui ma olen kodus koos perega.
Joosep

Minu arust on inimene õnnelik, kui ta naeratab ja ütleb alati rõõmsalt: "Aitäh, tere, palun!" Tavaliselt saab inimese näost aru, kui ta on kurb või rõõmus. Alati peaks mõtlema positiivselt ja naeratma, sest minu arust on naertamine õnne alus. Kui sa lähed inimesest mööda ja ta teretab sind, aga sa lähed temast pahuralt  vaikides mööda, siis muutub tema päev veel kurvemaks.
Muidugi pead sa olema lahke, tore, armas, südamlik ja tänulik, ning siis kohtlevad ka teised sind samamoodi. Käitu alati kõigiga hästi.
Ära mõtle kunagi, mis sul on, vaid kes sul on. Näiteks su klassiõel on kõiks asjad, mida sina ka tahaksid, aga tema vanemad on kogu aeg tööl ja ta ei saa vanematega põhiliselt kunagi aega veeta, aga sinu vanemad on alati sulle toeks ja veedavad sinuga tihti koos aega.
Laura -Liis

Minu meelest on õnnelik inimene see, kes mõtleb positiivselt ja hoolib teistest. Õnnelik inimene tunneb teiste saavutustest  rõõmu ja aitab, mitte ei taha kõike endale.
Marta

Minu meelest on õnnelik inimene see, kes naeratab ja jagab oma head tuju kõigiga.  Peaagu igas asjas on positiivne külg.
Helena

Inimene, kes tahab olla õnnelik, tal peab olema palju häid omadusi, palju häid ja ilusaid mõtteid. Ülekõige peab ta olema sõbralik, siis on tal palju sõpru ja on õnnelik.
Karl

Ma arvan, et õnnelik inimene tunnab rõõmu nii enda kui ka teiste üle. Ta tahab aidata ja oma rõõmu jagada, ta  tahab, et teised oleksid ka õnnelikud. Õnn on kõigi jaoks erinev, mõned tunnevad mingi asja üle rõõmu, teised tunnevad rohkem rõõmu perest ja sõpradest, osad hoopis mingist tegevusest või saavutusest.
Mulle on õnn mu pere ja need, kes on mu juures.
Isabel

Minu arvates on inimene õnnelik, kellel on kõik hästi, ta on rõõmus, kellel on alati ka kodus kõik korras.
Loomulikult oleneb inimesest  kes või mis teda rõõmsaks teevad, mõnda rõõmsutavad mänguasjad, teist  aga pere ja sõbrad.
Atty

Õnnelik inimene on see, kelle on ema, isa ja soe kodu ja  vanemad ei tülitse. Veel õnnelikum oled siis, kui sul on vanaema, vanaisa ja teised sugulased.Kui sind koolis, trennis või kodust väljaspool ei kiusata. Sõbrad on ka tähtsad. Vot, siis oled küll üks Õnnetips!

Sa oled õnnelik, kui oled pere, loomade ja sõpradega koos. Õnnelik oled siis, kui teed neid asju, mis sulle meeldivad ja teisi ei häiri.
Vesse


No comments:

Post a Comment