Tuesday, December 4, 2018

"Karupoeg Puhh"













Hea huumor ja värvikad karakterid, vahvad mõtted, mis sobivad meile kõigile aeg-ajalt lugemiseks. 
  • Sa oled palju kordi julgem ja targem, kui sa arvad, ja palju tugevam, kui sa endale tundud”.
  • Notsu: “Kuidas kirjutatakse sõna armastus”?
  • Puhh: “Armastust ei pea kirjutama… seda peab tundma”.

  • “On asju, mis eristavad mind teistest, ja asju, mis teevad mind selleks, kes ma olen”.
  • “Kui sulle tundub, et su vestluskaaslane sind ei kuula, ole kannatlik. Võib-olla sattus talle midagi kõrva”.
    • “Kui meil tuleb kunagi hüvasti jätta, hoia mind südames, siis ma olen alati sinu juures”.
    • “Niipea kui ma sind nägin, taipasin ma, et mind ootavad ees seiklused”.
    • “Mõnikord võtavad kõige pisemad asjad sinu südames kõige rohkem ruumi”.
    • “Mõned inimesed on ülearu hoolitsevad. Ma arvan, et seda nimetataksegi armastuseks”.
    • “Jõed teavad, et kiirustada pole vaja. Kord me jõuame kohale.”
    • “Kui sa elad saja-aastaseks, tahaksin mina elada sada aastat miinus üks päev, et ma ei peaks päevagi sinuta elama”.
    • “Umbrohi on ka lill, kunagi sa ehk veendud selles”.
    • “Ma arvan, et unenäod on selleks, et me sinuga kunagi lahku ei läheks. Kui me näeme üksteist unes, oleme me alati koos”.
    • “Sa ei saa kogu aeg ühes metsanurgas istuda ja oodata, millal keegi sulle külla tuleb — sa pead ise kellelegi külla minema”.
    • “Luba mulle, et sa ei unusta mind kunagi, sest kui ma mõtlen, et sa unustad mind, siis ei lähe ma kuskile”.
    • “Juba veidi teistest hoolimine muudab kõike põhjalikult”.
    • “Päev, mille veedad sõbrata, on nagu pott, milles pole kübetki mett”.
    • “Armastus teeb mõned sammud tagasi… et teha ruumi selle õnnele, keda sa armastad”.
    • “Minu kõige ilusam päev on see, mille ma veedan sinuga, sellepärast on mul täna jälle ilusaim päev”.
    • “Keegi ei saa kurvastada, kui tal on õhupall”.
    • “Ma olen õnnelik selle üle, kui minus on miski, mis paneb mind hüvastijätusõnu suurivaevu välja ütlema”.
    Tõlkinud Jüri Kukk


No comments:

Post a Comment