Friday, June 8, 2018

"Sellel suvel"- luuletused

 Sellel suvel ma tahaksin leida palju sõpru
ja silmata metsas suuri põtru.
Tahaksin näha päikesetõusu
ja kui sõbrad kutsuvad õue- ma nõustun.
Tahaksin kuulata linnulaulu
ja korjata värskeid hernekaunu.
Atty Liisa

 Sellel suvel ma tahaksin joosta,
mängida ja näha päikest,
mis läheb looja.
 Tahaksin olla perega koos
ja et iga päev oleks laual moos.
Tahaksin näha vanu sõpru
ja mitte jääda metsa lõksu.
Tahaksin lugeda raamatuid ka
ja hullata, tantsida tahaksin ma.
Laura-Liis



Suvi tuleb! Suvi tuleb!
Ootan seda väga,
siis saan koolist lahti,
siis saan sõita jahti.
Isabel


Sellel suvel ma tahaksin palju ujuda
ja palju lugeda
ja tahaksin palju päevitada
ja palju naerda
ja nalja teha.
Alice

Suvel ma tahaksin  mängida palli
 ja emale teha kalli,
Tahaksin sõbraga ujuda
 ja  mängida hea tujuga.
Joosep

Sellel suvel ma tahaksin ilusat päikest,
tahaksin sooja ilma ja koerakest väikest.
Tahaksin käia erinevates maades,
tahaksin olla väikesel saarel,
Tahaksin ujuda suures meres
tahaksin, et oleks tore mu perel.
Saara

Sellel suvel ma tahaksin armsat lemmikloom,
tahaksin käia Soomes ja lõhet süüa,
Tahaksin lihtsalt kodus olla ja niisama aega veeta,
tahaksin käia maal ja moosi keeta.
Tahaksin hüpata ja  olla lõbus,
tahaksin päevitada, et oleks mõnus.
Tahaksin merest kala püüda ja ujuda,
tahaksin kaua üleval olla ja lõunani magada.
Joel

Sellel suvel ma tahaksin näha palju päikest.
Ja vahel harva ka natuke äikest.
Tahaksin näha armsat koera
ja paitada teda soojalt.
Tahaksin emmele öelda head
ja paitada tema ilusat pead.
Emma



Sellel suvel ma tahaksin näha hommikust päikest,
tahaksin joosta paljajalu ja näha pikset ning äikest.
Tahaksin veel sooje ilmu ja ilusaid lilli,
tahaksin ka ujuda meres ja mängida mõnusalt pilli.
Isabel



Sellel suvel ma tahaksin süüa maasikaid
ja muidugi ka vaarikaid.
Tahaksin olla oma kassi ja rotiga,
tahaksin õppida keetma potiga.
Tahaksin korjata ilusaid lilli
ja mängida hoogsalt pilli.
Ma tahaksin, et mul oleks mõnus
ja muidugi tahaksin olla ma kodus.
Marta

Sellel suvel ma tahaksin teha sporti ja joosta palju.
Tahaksin käia ujumas ja laagris teha nalju.
Tahaksin palju uudistada
ja ka paadiga sõita ma tahan.
Tom

Sellele suvel tahaksin päikest,
ei taha näha üldse äikest.
Tahaksin näha suvel kalu
ja mitte tunda meres valu.
Verner


Sellele suvel ma tahaksin koerapoega,
tahaksin mängida palli, ujuda ja supelda.
Tahaksin roosasid triipe juustesse.
Tahaksin  olla suvel Eestis,
juua limonaadi ja süüa palju marju.
Liis


Sellel suvel ma tahaksin päikest,
tahaksin natuke mürinat ja äikest.
Tahaksin sooja ja natuke külma,
tahaksin siiski vaid ilusat ilma.
Saskia

Vihmasadu
Kui vihma sajab, märg on maa,
ei keegi kurvaks jääda saa.
Langevad vihmapiisad,
langevad maha  siis nad.
Saskia

Selle suvel ma tahaksin sõita Maltale,
tahaksin ujuda ja võita rattavõistlusi.
Tahaksin palju magada ja päikese käes päevitada
tahaksin karti sõita ja äikesega õues mängida.
Marten Mattias

Sellel suvel ma tahaksin laulda,
 tahaksin palju magada ja aina laulda,
Tahaksin  mängida ja õues hängida,
tahaksin telekat vaadata ja muusikat kuulata.
Ma sooviksin veel ujuda ja metsas käia.
Martin


Sellel suvel ma tahaksin sooja päikest
ja veidike võiks olla ka äikest,
Tahaksin nunnut koera paitada
ja väikseid konni kuivalt vette aidata.
Oskar




Sellel suvel ma tahaksin päikest,
tahaksin sooja ilma ja ka natuke äikest.
Tahaksin palju süüa jäätist
ja värvilisi komme,
Tahaksin omale nunnut kassi ja koera.
tahaksin randa minna ja päevitada palju.
Kirke

Selle suvel ma tahaksin päikest,
tahaksin minna randa ja natuke äikest.
Tahaksin ujuda ja süüa mett,
tahaksin endale kassi ja juua vett.
Mia

Sellele suvel ma tahaksin päikest ja äikest.
Tahaksin loomi paitada ja eksinud loomi aidata.
Tahaksin sooje ilmu ja vaadata taevas pilvi.
Simona


Sellel suvel ma tahaksin minna maale
 ja kogu Eesti poole,
ma mängin palli
 ja küpsetan pannil.
Nalja teen palju ja koer on mulle nii kallis.
Johannes

Sellel suvel ma tahaksin valjult pilli mängida
ja emale väikseid kauneid  lilli  korjata.
 Tahaksin minna maale
 ja tiigist püüda koledaid kaane.
Tahaksin minna järvele ja püüda kalu
ning joosta ja joosta paljajalu.
Vesse

Sellel suvel ma tahaksin ehitada mängumaja,
tahaksin käia lõbustuspargis ja teha kaja.
Tahaksin lihtsalt puhata ja aega veeta,
Tahaksin sõita karti ja elada ilma meeta.
Sten- Erik





No comments:

Post a Comment