Saturday, May 6, 2017

Lõbusad laste sketšid


Iga paar sai ülesandeks mõelda humoorikas  lapse ja vanema vaheline dialoog ning see esitada. Lähemisnurgad ja improvisatsioonid olid nii naljakad- kõigil oli väga lõbus. Usinamad kirjutasid vahetunnis ka õpetaja soovitusel sketšid  paberile, natuke lühemalt küll, kui mängiti, aga vahvad ikka. 

Ema (paluvalt):Ole hea, mine mängi arvutis.
Tütar: Ei, ma tahan lugeda.
Ema: Enne mängid arvutis.
Tütar (jonnivalt): Ei, ma tahan lugeda.
Ema: Mängi vähemalt telefonis, palun!
Tütar: Ei, ma tahan jalutama minna!
Ema (paluvalt):Vaata palun telekat!
Tütar (vihaselt): Ma tahan lugeda ja jalutada!
Ema(alla andvalt): On ikka tänapäeva lapsed täielikud vingupunnid.
Tütar (paluvalt) PALUN, PALUN, PALUN!
Ema. No, hea küll!
Tütar: Aitäh!

Saara ja Laura Liis

xxx

Ema: Kallis laps, ära täna mine kooli!
Tütar: Ma tahan minna kooli, k-o-o-l-i!
Ema: No siis pärast trenni ei saa!
Tütar: Tahan kooli ja trenni, kodus on igav.
Ema: No aga ma ostan sulle kommi, siis sa ju ei lähe!?
Tütar: Ei taha kommi, tahan kooli ja trenni.
Ema: Aga ehk tahad limonaadi?
Tütar: Ei, lähen kooli!
Ema: Okey, mine siis kooli ja trenni.

Kirke ja Liis

xxx

Laps: Ema, ma tahan õue minna ja kaalikat süüa!
Ema: Ei, enne pead selle paki krõpsu ära sööma!
Laps: Ei taha, tahan kaalikat ja porgandit!
Ema: Enne pead natuke magusat  sööma!
 Laps: Ei, tahan kaalikat ja porgandit ja õue!
Ema: Enne jood limonaadi!
Laps: Õue!!!
Ema: Olgu, aga lähed hoverboardiga.
Laps: Ei!
Ema: No, mine siis jala, aga vahukoore pead kaasa võtma!
Laps: Mäh, ei taha!
Ema: Kui sa niimoodi jändad, siis ei saa sa üldse õue.
Laps: Õue, õue!
Ema: Olgu, saad õue, aga enne pead küll selle tahvli šokolaadi ära sööma!
Laps: Vaene mina!

Isabel ja Marta

xxx

Poeg: Isa, ma lähen kooli!
Isa: Ei, ei, sa ei lähe kooli!
Poeg: Kuule, nii ei öelda, tark isa! Mina lähen kooli, et tark olla.
Isa: No, mine- mine, mul on uksel kaamera.
Poeg (tõstab käed üles ja vaikib, natukese aja pärast): Ah lähme kinno!
Isa: Sama siin, poja!

Martin ja  Marten

xxx

Isa: Tere, laps!
Laps: Tsau!
Isa: Lähme kinno!
Laps( pahuralt): Ei, ma tahan lugeda! Olen pigem kodus.
Isa (kurjalt): Tule nüüd!
(Lähevad autosse)
Laps: Kas ma võin lugeda?
Isa: Ei, pane 3 D prillid pähe!
(Laps võtab prillid peast ja hakkab ikka lugema)
Isa: Jälle, pane kohe prillid pähe!
Laps: Ei, ma loen.
Isa: Prillid pähe!
(Jõuavad kinno ja vaatavad filmi „Tantsiv karu“, film läbi, sõidetakse koju. Isa roolis, laps loeb raamatut)

Emma ja Karl





No comments:

Post a Comment