Saturday, May 13, 2017

Aasta parim ema!

MINU EMA

Emadepäeva  eriväljaanne on koostatud suure armastusega väga kallile inimesele ja antakse armsa lapse poolt üle parimale emale. 

Köitsin mõttekillud kimpu! Palju õnne!


Minu ema on parim! Ta on mulle väga kallis, ilus, rõõmus,  tark, hea, lõbus, huvitav, kallistusi jagav, hooliv, armastav, võrratu, usaldusväärne, kiitusega lahke, aus, töökas,  väga tore,  väga hea nalja rääkija, lahe, nii tore, parim, ülilõbus, hooliv emme, äge, vahel kuri.

Mind teeb rõõmsaks, kui ta mängib minu ja mu perega lauamänge, mind kallistab, naeratab peegli ees, teeb süüa, ise on rõõmus, on minuga koos, naeratab, on ainult minuga ja me vaatame televiisorit, ütleb „tubli“, ehmatab, minuga mängib, üllatab mind, laseb kauem üleval olla ja ostab jäätist, läheb minuga rattaga sõitma, tantsib nagu mina, saab midagi, on õnnelik.

Mulle meeldib temaga koos erinevaid asju teha, eriti ujuda, mängida, rattaga sõita, õppida, süüa teha, reisidel käia, meisterdada, Tartus käia, tõukerattaga sõita, õues käia, jalutada, uisutada, suusatada, televiisorit vaadata, suvel kusagil käia, joonistada, maja koristada, süüa teha, kaameliga sõita.

Tema kõige parem omadus (tõlgendati ka oskuseks) on vist:  ta aitab mind, kallistamine, söögitegemine, tarkus, laulmine, sport,  õunakoogi tegemine, lugemine, kasvatamine, lahkus, trenni teha, lõbus, malemänguoskus, hoolivus, kõdistada ja mind rõõmsaks teha, juukseid värvida

Ta oskab väga hästi  koristada, süüa teha, pannkooke teha, armastada, lugeda,  kirjutada, inglise keelt, laulda, tantsida, teisi asju, rattaga sõita, nalja teha, olla lahe, nõusid pesta, võita.

(Jooned tõmbasin alla sõnadele, mida kõige rohkem kirjutati)

No comments:

Post a Comment