Saturday, March 25, 2017

Kevadluuletused- omalooming

Maa on sulanud lumest,
karu ärkab talveunest.
Lilli nähes on ta rõõmus,
orav puu otsas kõõlub.

Vesse

xxx

Päike paistab, ilm on soe,
õue tahab minna koer.
Kevadet ta näha tahab,
väljas on nii palju teha.

Kirke

xxx

Kord kevadel ärkas
üks sinine täpp,
nii väike ja kena
see sinine täpp.

Pea suureks kasvas
me sinine täpp.
Ja hüüdis rõõmsalt:
"Ahoi, ma pole täpp, vaid õis!"

Isabel Maria

xxx

Loomad on unest ärkamas,
taimed on uuesti tärkamas.
Lapsed on liblikaid märkamas,
kõik on unest ärkamas.

Ärkavad lilled ja puud,
siis kui sulab lumi hell.
Rõõmsalt naertavad laste suud,
tärkab esimene lumikell.

Jääpurikas räästast alla kukub
ja varsti kägugi kukub.
Linnud laulavad kauneid viise,
see rõõmustab Marte ja Liise.

Saskia

xxx

Kevad tuli,
õue minna on mul huvi.
Järvelt sulanud on jää,
tuppa mingil juhul ma ei jää.

Õue tahan minna ma
puu otsa ronima.
Päike paitab minu põske,
iga päev mind õue laske.


Martal Liisa

No comments:

Post a Comment