Tuesday, April 26, 2016

Kui ma oleksin suur...



  • Tahaksin teada, mis tunne on ise tööl käia.
  • Mulle meeldiks ise autot juhtida. (tüdruku arvamus)
  • Ei pea tuba koristama.
  • Tahaksin võib- olla  abielluda, võib-olla ei taha ka.
  • Saan üksi oma kodus olla, mille olen endale ostnud.
  • Keegi ei ütle, mida sa teed või mida ei tee, saan ise otsustada.
  • Saan minna, kuhu ise tahan.
  • Võin erinevaid ameteid pidada.

  • Tahaksin Hispaaniasse minna, seal on soe ja toredad sõbralikud inimesed.

  • Siis keegi ei pea käsutama, et nüüd läheme sinna ja nüüd sinna...
  • Oskan ilma vigadeta kirjutada.
  • Olen palju targem.
  • Ei pea üksinda kodus olema.
  • Saad lapse, kellega mängida.
  • Võiks poiss ja tüdruk olla.
  • Isegi 12 last võiks olla.
  • Tahaksin Itaaliasse minna, seal on palju loomi.
  • Saan valida, kuhu elama minna ja millal minna.
  • Ei pea täpselt  sel kellaajal kusagile minema, kui ei taha.
  • Olen suurem ja jaksan rohkem igasuguseid asju teha ( tööd, üleval olla, süüa teha, joosta, kõndida)
  • Saan ise raha teenida, pere luua ja reisida.
  • Ei ole enam alaealine.

SELLISED TOREDAD LASTE MÕTTED!





No comments:

Post a Comment