Rõõm on tõdeda, et 1.a klassi lapsed oskavad kenasti teretada, riidehoius valitses kord. Aitäh vanematele!
Muusikaõpetaja kiidab ka lapsi, et olid tublid ja asjalikud.
Eesti keel tunnis õppisime koos ühe rõõmsa luuletuse:
Olen suur või olen väike,
silmis ikka naerupäike,
ei ma taha magada,
tahan rõõmu jagada.
Lisandusid liigutused ja emotsioonid- imetore esitus.
Õppisime ka ennast tutvustama ja teisi kuulama. Üllatavalt tähelepanelikult kuulati ja jäi ka meelde, kellele midagi meeldib teha. Ise oli võimalik küsimusi esitada ja õpetaja eestvedamisel veel mäng, et avada laste meelistegevusi.
Käisime väiksesel ekskursioonil koolimajas ja õppisime klassis räägitud reegleid kasutama (töölaud korda, tool laua alla, käte pesemine, rivis kõndimine, käe tõstmine jne)
Matemaatika tunnis rääkisime, mis on matemaatika ja milleks seda vaja läheb. Mänguliselt sooritasid lapsed rühmiti praktilisi harjutusi (pikkuse järgi rivistumine, sünnipäevade, juuste pikkuse järgi rühmitamine jne)
Toon välja mõned pakutud mõtted, miks matemaatikat on vaja.
LIITMINE, LAHUTAMINE, KORRUTAMINE, JAGAMINE, POES ARVELDAMINE,
FÜÜSIKA ÜLESANNETE LAHENDAMISEL VAJA, EESTI KEELES JA INGLISE KEELES KA VAJA NUMBREID KIRJUTADA, KELLA TUNDMINE, RASKUSI, PIKKUSI TEADA., AEGA MÕÕTA, ET TARGAKS SAADA.
Milleks veel matemaatikat on vaja, see teadmine tuleb päevade, nädalate, kuude, aastatega.
Täringutega toimus numbrite tundmismäng ja arvutamine. Klõbinat oli palju, aga ka päris "krõbedad" tehted ei jäänud vastuseta. Väga tublid!
Ring on geomeetriline kujund, ringikujuliselt seistes mängisime saalis nimemängu koos liigutustega. Liikuda meeldib igale laspele, see on ju loomulik.
Söömine, mida hakati juba varakult ootama, oli ka väga tähtis tegevus. Iseteenidamine ja söömiskultuur on hea, kõik sujus rahulikult ja kõik lapsed ka sõid. Mõni laps hoiab kogu söömise aja suu avatud, suus olevat toitu ei pea teised nägema.Aga küll seegi oskus saab selgeks!
Kokkuvõtteks: tublid ja tragid lapsed, kui jututuju tuleb peale või tekib tahtmine niheleda, siis õpetaja korraldusele reageeritakse kiiresti- see on väga oluline. Enamik õpilasi on eriti tähelepanelikud, keskendunud ja ka aktiivsed vastama, osalema ühistegevustes.
Oleksin peaagu unustanud, "Head aega!" sooviti vähemalt kolm korda ja sinna juurde käisid muidugi ka kallistused. Nii armas!
KIITUS KÕIGILE LASTELE!
xxx
Kuna e-kooli veel tunde ei saa sisestada, siis palun loodusõpetuseks kaasa võtta tööraamat ja töövihik, eesti keeles läheb aabitsat ja töövihikut vaja (paljud jätsid kooli sahtlisse)
Üks laps pole 1. septembril päevikut koju viinud, kes on ilma? Täna jäi aega napiks, et tuvastada päeviku omanik.
No comments:
Post a Comment