Loosisime rühmad. Iga grupp sai 7 minutit ettevalmistusaega ja mõtles välja, kes on tegelased, kus tegevus toimub, kuidas kasutada eelnevates tundides õpitud intonatsioone ja seejärel esitati klassile. Vaatajad jälgisid ja andsid tagasisidet.
Väga toredad mõtted ja esitused! Teinekord kasutame teisi vorme (nt esemed, materjalid jne), seekord oli põhirõhk füüsilisel kehal.
"Haljad metsas"
"Tulnukabeebi seiklused"
"Kommisööjate perekond"
"Potsatajate perekond"
(Laua taga istuvad vanaema ja vanaisa)
Kuidas paigutada end kujutletavale parvele, et see oleks tasakaalus, kõik mahuksid peale ega vette libiseks? Sobivale kohale tullakse vaikides, kordamööda.
Kuidas tajuda teineteist (empaatia arendamine)?
Missugune on minu roll?
Kas klass on koostööaldis?
Mida teha, kui mõned ei märka "parvele" tulla?
Kas tasakaal on paigas?
Õpetaja sai väga hea ülevaate- varsti läheme "merele"!!!!